Alla inlägg den 22 november 2009

Av Kix - 22 november 2009 21:30


Som vanligt har helgen susat på i allt för snabb takt. Jag har haft en ganska bra helg , dessutom ett ganska bra slut på arbetsveckan. I torsdags var jag till kuratorn och jag fick med mig lite tankeställare därifrån. Denna gång gav hon med mig lite energi som jag hoppas att jag kan förvalta denna gång. I fredags fixade mannen tid hos en privat läkare för att göra det läkaringyg för adoption som skall skickas in till familjerätten vid ansökan. Jag har tyvärr inte ännu fått någon bekräftan om att kvinnokliniken har mottagit den remiss som IVF-kliniken har skickat. Jag försökte ringa kvinnokliniken i fredags, det är en telefonsvarare som anger att någon ringer upp en viss tid på dagen. Telefontiden öppnar kl 08, jag ringde 08:20 och då sa telefonsvararen att alla tider för dagen var slut!!! Jaja, jag får försöka igen imorgon bitti... kl 08:00.


Nu skall jag kolla in hur det går för alla andra i IVF och adoptionsvärlden bland bloggarna. Hoppas jag blir ännu gladare!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards