Alla inlägg den 6 november 2009

Av Kix - 6 november 2009 22:09


Snön har smält bort, fåglarna har nästan ätit upp alla fågelfrön, vi har grått väder.... MEN DET ÄR JU HELG!!!!


Jag har längtat hela veckan, men jag har ändå inte packat förrän i kväll. Jag har tagit fram en medelstor resväska så att jag skall ha plats till det som skall inhandlas i huvudstaden... och det får plats med jättemycket för jag har nog bara packat 1/3-del av väskans kapacitet.


Skönt att komma ifrån den tråkiga vardagen och jag skall verkligen försöka att inte tänka på barn, ivf eller adoption. Men det är ju så svårt när man ser gravida eller när man ser adopterade barn. Förresten, är det bara jag som har god lust att stoppa föräldrar till adopterade barn bara för att höra deras berättelse? Är det bara jag som fundrar på vilket land de adopterat från?


Stockholm, here I come!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards