Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Kix - 30 oktober 2009 22:15


Vi har ju startat vår "light"-köksrenovering, det skulle ju bli en liten renovering med bara kakelbyte. Men så kom vi på att vi skulle byta bänkskivor också. Så idag har vi snurrat runt i stan för att kolla på skivor och jämföra priser. Men inte nog med det. Vi har också kommit på att vi byter nog fläkt/ventilationskåpa också. Så vi kollade upp det också. Dessutom blir det nog så att vi målar alla luckorna.... Så vår "light"-köksrenovering har plödsligt blivit ett ganska stort projekt. Det är 4-5 veckors leveranstid på bänkskivorna så vi har för tillfället slutat knacka bort kakelplattorna då vi inser att det inte är någon brådis. Vi kom av oss.


När jag stod i duschen ikväll så kom tårarna igen. Ja, ni vet, de där som bara kommer. De bara kommer av att man är i den situationen som man är i. Eller är det för att jag är en person som är extra blödig...  Näääää. Jag är inte vanligtvis sådan, men nu är jag det. Jag kom i underfund med att vi är strax inne i november och vi får ingenting gjort, inget händer i våra liv. Livet bara traskar på men jag är inte där. Jag är inte medveten, jag bara följer med. Orkar inte tänka. Orkar inte bry mig. Håglös. Jag har kommit av mig.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards