Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Kix - 28 oktober 2009 20:59


Jag tror att jag mår bättre än på länge. Jag tror, men vet inte med säkerhet. Jag tror att jag har mindre behov av att skriva av mig när jag mår bättre. I så fall så skulle det kunna hänga ihop med att jag inte skrev något igår. Fast det här är bara teorier på icke vetenskapliga grunder. Fast jag skriver ju idag och idag känner jag mig också rätt ok. Okej, då avskriver vi mina teorier och slutar babbla...


Vi har börjat riva kakel ovanför köksbänken, det är spånskiva bakom vilket är super. Har läst mycket på nätet vilket besvär det är med gipsskiva. Det går helt ok att riva själva kaklet, men det är limmet bakom som sitter som berget. Många svordomar blir det. Min man har föreslagit att vi byter bänkskivorna också när vi ändå håller på. Så vi skall kika runt på det på fredag när vi är ledig. Men det blir nog en billig variant på skivan, laminat verkar vara billigast och ändå vara mycket tålig. Det blir inga utsvävningar då allt vår "överskott" av pengar går till adoptionssparande.


Å så har jag bestämt mig för att köpa Def Leppard och Michael Jacksons samlingsalbum.. surfar nog in på cdon.com på en gång.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards