Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Kix - 13 oktober 2009 21:13


Idag förmiddags kom mensen, 8 dagar innan gravitetstest skall tas. Det var oerhört svårt att hålla tillbaka tårarna på jobbet, men jag klarade det ganska bra. Har tagit igen det nu på kvällen. Har dock varit apatisk länge nog så nu kände jag att jag måste skriva av mig lite. Det betyder nu att vårt 3:dje IVF-försök är misslyckat. Så vad f-n måste IVF-kliniken då säga att det är ett exemplariskt embryo som sätts in....


Jag har också mer och mer känt att jag inte hör hemma bland kollegor på jobbet. Det är sååå många av de kvinnliga kollegorna som pratar barn, och eftersom jag aldrig har varit intresserad att vara med i diskussionen så har de nu exkluderat mig totalt. Jag känner mig utanför. Vet dock inte om jag är EXTRA känslig/uppmärksam just nu eller... Och eftersom jag inte heller tidigare varit särskillt nöjd över arbetsuppgifterna så gör ju inte det här något bättre på den fronten. Det jag vill säga är att jag är sååå otroligt missnöjd över ALLT just nu. Arbetsuppgifter, arbetskamrater, fika/lunchdiskussioner, huset, mannen, mig själv. Jag är dock jätteglad över hunden! Vilken tur att han älskar mig oavsett... det behöver jag nu.


Hur skall jag nu bearbeta detta. Det blev ett hårt fall i alla fall...


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards