Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Kix - 11 oktober 2009 21:37


Dåså, då är helgen slut och jag vet inte om jag längtar till veckan eller ej. Imorgon är det visserigen adoptionskurs igen så det känns ok, men jag gruvar mig för att jag får min mens i veckan... Gruvar är väl inte riktigt rätt ord, jag fruktar veckans toabesök!


Till helgen kommer min mans föräldrar och syster med familj. Det blir med andra ord fullt hus och våra extrarum får verkligen nyttjas. Således är det jobbigt att de kommer precis vid skarven av att jag får mens och att ta graviditetstest. Denna helg har vi fokuserat på att vintra in trädgården; en misslyckad sommarträdgård består av: purjolök smala som tandpetare, rödbetor små som kattskit och sallad lika hög som två ärtor. Vi har burit bort alla trädgårdsmöbler, klyvt och staplat all ved, strukturerat i garaget så att bilen får plats, vi har bakat bullar, dammsugit huset och putsat alla fönster. Jag har planterat fem blommor, tvättat flera maskiner och vi har vädrat sommartäcken i kylan.


Igår såg vi "Flickan som lekte med elden". Har pratat om att se den ett tag nu så äntligen blev det av. Jag är inte det minsta besviken, lika bra gjord som första filmen. Men nu längtar jag till den sista. Kommer visst i november, så det är inte en sån lång väntan. Eller är det?


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards