Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Kix - 6 oktober 2009 21:43


Brr.... jag har duschat för att återfå värmen i kroppen efter promenaden med hunden. Nu ösregnar det så jag är dock glad att jag klarade mig från det iaf. Med datorn i mina knän så börjar jag snart bli överhettad, så vart är vågen mellan kyla och värme! Eviga problem.


Nu käkar jag även Trombyl, det innehåller acetylsalicylsyra och det skall man inte äta om man vill bli gravid/är gravid. Det står till och med i pappren från IVF-kliniken att man inte skall ta tabletter med acetylsalicylsyra, så hur kommer det sig då att IVF-kliniken har skrivit ut dessa till mig? Jag är less. Skall jag måste kontakta dem för att fråga om detta också. Trombyl är en tablett för att tunna ut blodet och förhindra blodproppar. Har jag sådan risk också?  Nu känner jag mig hypokondrisk...


Å så kom det en ilande känsla i mig, kall.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards