Alla inlägg den 30 september 2009

Av Kix - 30 september 2009 21:10




Nu har jag inte rapporterat på en dag, förlåt. Jag har egentligen en hel del att ta igen, men ikväll har vi fått gäster som skall övernatta, så jag vill inte vara oförskämd. Blir således bara en kort resume.


Igår åkte vi upp till Umeå för IVF-behandling nr 3. Mornarna blir jobbigast då man bara får äta flytande föda, yogurt åt jag i morse. Så kurrandes i magen visade de in oss i ett rum, gemensamt med ett annat par. Skönt denna gång är att processen gick väldigt fort, vilket gjorde att min kurrande mage snart fick fika. Men först ägguttag så klart!


Denna gång gick jag på antagonistbehandling, och jag vet inte om det är den behandlingen som gjorde att ägguttaget denna gång gick väldigt bra. Dessutom så har jag knappt haft något ont i magen, halleluja! De tog ut 7 ägg, så nu får vi bara se om det blir embrotransfer på fredag eller på måndag. Blir det på fredag sätter han in två embryos, och om det blir långtidsodling blir det insättning på måndag, ett embryo. Det får vi veta på fredag. Jag hoppas på fredag och två embryos, jag vet inte oddsen på något av alternativen, men två embryos känns bättre än ett embryo.... eller???


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards