Alla inlägg den 26 september 2009

Av Kix - 26 september 2009 21:51


Det sämsta med att måla är att man får färg överallt, eller ja, i mitt fall över hela händerna. Idag lite mer än vanligt, jag råkade välta ner färgburken så jag försökte rädda den och då blev jag alldeles svart om händerna, inklusive naglarna. Den svarta färgen på händerna är nästan allt borta, men svart syns ju så förbannat väl så det är ändå en del som måste gnuggas bort. Det svarta på naglarna sitter som berget, och jag tvivlar starkt på att jag får bort det med nagelfärgsborttagning. Är det någon som har något universaltips för att få bort färg på händer och naglar så går det utmärkt att kommentera!!!


Det bästa med att måla är resultatet, och även vägen till resultatet. I detta fall har vi målat svart på brunt så det ger ju en viss skillnad, set ju lite mer retro ut.


Tittade till det lilla trädgårdslandet idag. Och där växer det jordgubbar igen!!!! Jag fick kasta två som blivit förstörda men jag åt tre! Det är ju lite roligt, men det hade varit ännu roligare om det verkligen fanns jordgubbar under sommaren när man verkligen vill ha dem.


Imorgon blir det kantarellplockning, förhoppningsvis!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Skapa flashcards