Alla inlägg den 25 september 2009

Av Kix - 25 september 2009 21:42


Ikväll har vi fått middag hos goda vänner. Tänk att hemmagjord pizza kan smaka så jävla bra, speciellt när man äter hos någon annan. Jag gick loss och lade även på marinerad vitlök och fetaost på min del, det visade sig vara helt toppen!


IVF-rapportering: Idag har jag även börjat med Oragultran-sprutor. Nu är det alltså två sprutor per kväll. Denna spruta hade väldigt trubbig nål, stack i skinnet två gånger innan den gick igenom. Det är en mental spärr som måste ruggas för att ta egna sprutor. Nu har man visserligen tagit Gonal-F så många gånger, så man borde ju ha lärt sig. Men ändå...


På måndag är det ultraljud. När Kvinnokliniken ringde mig idag kunde de inte boka någon tid för att alla läkare hade gått för dagen, så jag har ingen tid på måndag. Jag måste då åka dit och sätta mig kl 08 och vänta tills de har en lucka, undrar hur länge det kan ta? Jag får nog ta med mig boken, som visserligen inte är så himla bra, men jag måste ju läsa klart den någon gång. Det blir ju en del tid borta från jobbet på måndag då vi också har adoptionskursen på eftermiddagen. Men vad är alternativen när man är i denna situation, å det är klart att jag vill!


Friday on my mind.


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards