Alla inlägg den 24 september 2009

Av Kix - 24 september 2009 21:29


Förlåt! Jag skrev inget inlägg igår. Det blev så sent då vi hade surströmmings-/kräftskiva med teamet. Tog faktiskt en cider, det har väl ändå ingen betydelse när man går under hormonstimulering. Tråkigt nog säger en kollega till mig vid en diskussion om att han varit hemma för vård av barn ".. vad f-n, hur kul är det att torka spyor, ta han om en grinig pojke och stoppa tabletter i arslet? Vi kan gärna byta."  JAAAAAAAAAAAAAA, jag vill gärna byta. Jag vill också ha ett eget barn att ta hand om. Skulle erbjudit honom adoptionskontrakt...


Ikväll har jag "duracellat", jag har lagat mat, diskat, stoppat i och startat diskmaskinen, tagit en hundpromenad, slängt in en tvätt (har inte hängt den ännu), dammsugit hela huset och tagit reda på ren tvätt. Plus i kanten för mig. Skönt att ha gjort bort lite hushuålls-sysslor innan helgen. Skulle också ha torkat golven, men det är nödvändigt att se Idol också.


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards