Alla inlägg den 22 september 2009

Av Kix - 22 september 2009 21:32


Ikväll har jag och min man plockat lingon. Det blev ungefär ytterligare 10 liter, så jag antar att vi fått ihop 14 liter totalt. Den här gången åkte vi extra 4 mil för att plocka, känns lite onödigt men ändå värt det. Det finns mer lingon på samma ställe så vi åker kanske dit igen i helgen. Jag längtar även till att plocka trattkantareller, får väl se om det även blir något sådant i helgen. Men hur skall man hinna med allt? Helger går ju så fort.


Det är min tredje dag för hormonsprutorna, känner inte av något hormonbesvär idag. Igår hade jag lite huvudvärk, men inte allra värst. Känns bra. Jag läste på om långtidsodling idag, läkaren nämde att vi skulle kanske prova på det denna gång. Känns dock som att det är större risk att embryona (heter det så?) inte överlever, men det är klart, överlever de inte odling utanför livmodern så överlever de väl inte inne i livmodern heller. 


Nä, nu längtar jag jättemycket till vecka 41, det känns så långt bort för tiden går ju så sakta. Eller hur var det där nu igen? :)


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards