Alla inlägg den 15 september 2009

Av Kix - 15 september 2009 23:00


Blir ett sent inlägg idag. Jag är lite trött så det är inte så säkert det blir sammanhängande meningar denna gång. Har jobbat igen lite här hemma. Ja, alltså jobbat igen arbetsuppgifterna, inte hemuppgifterna. Nä, nu blev det fel, alltså inte hemläxor. Nä. Fast egentligen har jag inte jobbat igen heller. Ligger nog lika långt efter iaf. Hoppas att morgondagen innebär få störningsmoment så kanske jag kommer ikapp.. kanske..


Skall strax gå och lägga mig... skall jag då läsa deckaren "Låt den rätte komma in" eller boken om adoption? Deckaren går trögt, lite för många karaktärer att hålla reda på och väldigt konstig, orealistisk handling. Adoptionsboken däremot är väldigt intressant, men jag har läst kapitel 3 (hemläxan) redan.. och kap 4 och kap 5.... Kanske skall läsa om dom igen så blir man riktigt, riktigt påläst. Kan aldrig vara fel.


God natt!


Kix



Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards