Alla inlägg den 11 september 2009

Av Kix - 11 september 2009 19:57


Mörkret lägger sig runtom oss, det går fort nu. Ungefär 3 minuter fortare för varje dag. Det blir så mörkt utanför så det blir svårt att se ut men så mycket enklare att se in. Jag längtar verkligen att att denna mörka period snart innebär vit snö utanför. Det som dock är skönt är att det är fortfarande väldigt ljust på morgonen och det gör ju att man blir morgonpigg, eller ja, pigg och pigg, allt är relativt.


Jag tror på en god helg. Varför? Jo, för att jag känner mig ganska glad. Förhoppningsvis blir det mycket nytta gjord denna helg. Som tur blev vi bjuden på middag på lördag, tacksamt då våra middagsgäster avbokade. Vi som hade köpt ingredienser och planerat kantarellsoppa till förrätt. Det får väl bli vår söndagsmiddag istället vilket är helt ok.


Å så skall jag se till att boka biobiljett till "Flickan som lekte med elden". För jag vill verkligen inte missa scenen då Paolo Roberto fightas mot Niedermann. Ni som har läst triologin känner till vad jag menar (å andra sidan vilka har inte läst triologin???).


Mot Sherwood-helgen!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards