Alla inlägg den 3 september 2009

Av Kix - 3 september 2009 21:53


... redan. :)


Denna vecka har faktiskt gått ganska fort, och det trots att det varit  tråkiga arbetsuppgifter på jobbet. Det betyder att det är helg snart och till helgen skall hela gänget av vänner träffas med oss ute i stugan för räkfrossa. Skulle lätt kunna påstå att räkor är en favorit. Vi gör nog egen aioli och eget bröd, det gillas säkerligen. Skulle sätta ihop en musiklek ikväll, men jag har svurit lite över vedpannan så nu är vi verkligen inte vänner. Det är då f-n vad svårt det skall vara att starta en eld. Jag längtar till vi sätter in pellets så det sköter sig själv.


Idag har jag varit på ganska okej humör, är dock rätt trött att lyssna på arbetskamraters jämran om att barnen inte sover, och det inte går att göra något för att de har små barn eller att det är hjärtskärande att lämna barnet på dagis när de gråter. Jag är iaf trött på att lyssna på detta jämmer, sorry!


Kix

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards