Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Kix - 30 augusti 2009 22:18


Jag har precis betalt in räkningarna för denna månad. Det var inte mycket räkningar så det blev ett litet överskott att lägga till sparkontot.Välbehövligt


Snart är det läggdags, imorgon är det jobb igen. Jag vet inte riktigt om jag verkligen känner för att jobba imorgon. Många gånger så vill jag inget hellre än att jobba för att glömma allt och ibland vill jag inget hellre än att vara hemma så jag slipper vara på jobbet. Hur man än vrider och vänder på det hela så blir det en ond cirkel.


Imorgon är det första träffen på försäldrautbildningen för blivande adoptanter. Kanske är jag lite nervös för det, men jag förstår inte varför. Skall lämna hunden hos vänner, så jag hoppas de inte ställer allt för många frågor om varför. Är inte redo att berätta något om vår situation än.


Det är nog dags att öppna balkongdörren och släppa in lite kyla i sovrummet innan läggdags. Hoppas jag gjorde ett gott intryck så här vid första inlägget... ;) 


Kix

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Mail

kix_barnlos[snabel-a]hotmail[punkt]com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Gillar

  

                

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards